AEG VX7-1-BO-A rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-1-BO-A rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Blokkie68 02-08-2017

AEG VX7-BO-A Stofzuiger voor Huisdieren binnen huis

Geschreven voor: AEG VX7-1-BO-A rood

Via goede review deze AEG VX7-BO-A Stofzuiger gekocht, Kon heel het huis van beneden/boven stofzuigen en vele hulp mondstukken erbij voor tapijt/stenen vloer/parket/trap en bij turbo voet wel een beetje meer lawaai maar verder raad ik deze AEG VX&-BO-A Stofzuiger iedereen aan. Hoop ermee jaren te kunnen gebruiken zodat het huis huisdieren haren vrij blijft.

Pluspunten

• Vele Mondstukken Parket/Stenen vloer/Tapijt/Trap
  • Lange Snoer voor heel het huis boven en beneden
  • Rustig Geluid

Minpunten

• Turbo mondstuk wat meer lawaai
  • Pas een dag in huis, afwachten??

S.Scholten 06-02-2017

Licht gewicht en stille stozuiger

Geschreven voor: AEG VX7-1-BO-A rood

Nieuwe stofzuiger 30jaar een Sebo stofzuiger gehad, nu op de review van Coolblue afgegaan. wat een flexibele en makkelijk wendbare stofzuiger, alle haren van mijn twee honden een Golden retriever en ander met stekelhaar heb ik uit mijn kleden kunnen zuigen. na een verbouwing veel stof en gruis nu alles weer schoon en geen zand en gruis meer op de vloer. Ook op de stenen vloer een goed mondstuk neemt alles mee zand en de haren. Ook de trap en kleine hoeken zuigt alles goed weg. De bijgeleverde mondstuk met zelfdraaiende borstels haalt alle haren moeiteloos van mijn bank af. Duurzaamheid kan ik nog niet zeggen aangezien ik de stofzuiger pas een aantal dagen in bezit heb.

Pluspunten

• wendbaar langsnoer, licht in gewicht

RONNIE 31-07-2017

Bedankt voor Uw review, we hebben 2 katten in huis en dankzij Uw review, kopen deze AEG stofzuiger.